A Single Man

Jag och min moster var på bio igår. Egentligen skulle jenny varit med, och egentligen skulle vi gått förra tisdagen. Men vi glömde bort det alla tre. Nu såhär i efterhand har jag förstås väldans svårt att se hur vi kunde glömma bort att se A Single Man. Vi valde den mest för att vi trodde att den skulle vara snyggt gjord, och det kommer man ju ganska långt med. Den är ju regisserad och producerad av Tom Ford, och hur kan en film inte vara snyggt gjord när det är en designer som dessutom är arkitekt som gjort den liksom?

Men filmen förvånade mig. Och min moster. Vi bara satt och stirrade på varandra när eftertexterna rullade. och undrade om vi kunde stanna i salongen tills nästa visning började. Sen sa vi båda att det var en av de bästa filmerna vi någonsin sett. Inte bara den snyggaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0