tengo dolor en mis dientes

Jag sitter här på UB och jag måste erkänna att jag tycker lite synd om mig själv. Har haft min första session hos min otroligt osympatiska tandläkare för att fixa mina pinsamt dåliga tänder. Så nu är halva käften bedövad och om en timme ska jag ha muntlig presentation. Kanske inte var supersmart av mig att boka in tandläkaren samma dag men jag vill ju bara ha det gjort och då är det smällar man får ta... Nu blir det dock ingen mer tandläkare för mig förrän den 9e, och då har jag sett till så att jag kan gå direkt hem och tycka synd om mig där istället ;)

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, var på svinrolig 80-talsförfest hos emilia i fredags och sen blev det utgång på stallarna. Och nu när jag tänker efter hände det visst en hel del. Jag blev nämligen friad till av en complete stranger... jag skyller såklart på kajsa för hon lämnade mig och det är då alla konstiga människor attackerar mig. Just den här snubben drog iväg mig till ett hörn av utegården och jag var alldeles för hyptnotiserad av hans glansiga skjorta för att kunna komma loss. Sen sa han att han ville gifta sig med mig och att han kunde ringa min pappa för att kolla att det var ok. Och det gjorde inget att jag inte var oskuld...

Lördagen och söndagen spenderade jag pluggandes, eller ja, jag försökte plugga. Det lossnade dock inte förrän vid 5-tiden på söndagen, så jag vet inte riktigt hur glad ibolya kommer bli med mitt assignment, men det får duga. Om det inte gör det så är det ju bara att börja om...

Nä nu ska jag leta upp kajsa och kolla på henne medans hon äter, tror inte riktigt jag ska försöka äta förrän bedövningen släppt... jag återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0