Not fair...

Idag har jag försökt plugga. Vi ska göra en corpus-studie på 3-4 sidor om något inon variation & Change till på måndag. Jag tror inte att själva skrivandet kommer att bli så svårt, men alltså, jag har verkligen inte kommit på något att skriva om. Eller, jag har kommit på flera saker, men det har inte gått att skriva om det. Så efter en hel dags brainstormande har jag kommit precis ingenstans. Men jag ger inte upp, om jag inte kommit på något ikväll så får jag helt enkelt göra det imorgon...

Nu tar jag dock en paus från tänkandet och ska kolla på film istället. Missade att avbeställa en film från home enter (ja, jag är med där) så nu har jag the reader att se fram emot. Inte mig emot trots att jag störde mig ganska mycket på fejkbrytandet i den. totalt överflödigt enligt mig att prata konstig tysk-engelska...

Men först, lite musik:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Filmen är väldigt bra, men jag stör mig något otroligt på att de gjort den på engelska när boken är tysk, och att de har med tyska skådespelare som pratar engelska :p

2009-09-23 @ 20:53:26
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0