no puedo dormir

Idag har jag lagat världens godaste mat. Eller ja, inte världens godaste kanske, men förutom mina berömda frijoles refritos så är det nog det godaste jag lagat i det här köket iaf! Det blev gratinerat deluxe, både blomkål och falukorv. aslätt att laga och asgott att äta :)

I övrigt har det inte hänt så mycket, skulle gått upp vid åtta imorse hade jag tänkt, men när jag ännu inte somnat vid halv sju på morgonen smsade jag kajsa och efter det tog det en och en halv timme till innan jag somnade. Vilket betyder att jag allt som allt låg i min säng i åtta timmar och försökte sova. åh vad jag älskar falk-genernas sömnlöshet. Ikväll är det fan stilnoct som gäller alltså...

Imorgon ska jag städa lite och sen blir det variation and change seminar. Sen tillbaka till mig med kajsalove för att göra oss i ordning för emilias 80-tals fest. Scrunchie och rosa läppstift here I come!

Nä nu ska jag cepillo mis dientes och sen ska stilnocten och jag knyta oss, men först en liten sång såhär i natten.  Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0