Glitter!

Idag har jag spenderat dagen med kajalove. Förutom att vara smakråd åt henne när hon köpte smink var även jag i shoppingtagen för första gången på jag vet inte hur länge! Helt otroligt jag vet, men har man inte pengar så har man inte ;)

Jag köpte såklart alldeles för mycket grejer, men mycket av det var vin, så det gills inte tycker jag! Men det blev lite annat också, bland annat en pepparmintcreme från body shop som jag suktat över i åratal, och eftersom jag älskar Make Up Store med hela mitt hjärta blev det ett litet rouge därifrån. Men det bästa, det bästa av allt är min nya mascara från Lancôme. Det är nämligen inte vilken mascara som helst utan Hypnôse strass. Thats right: STRASS!
Eftersom jag inte ska nörda mig för mycket så ska jag inte lägga upp en bild på den, men den är helt klart en ny favvo i min sminklåda (okej då, i mina sminklådor)! Den glittrar precis lagom och är alldeles, alldeles underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0