kajsa-dejt ikväll!

Igår var jag och kajsa och handlade. Det var... intressant. Det började bra, jag menar, hur kan det inte vara bra när man både får hänga med kajsa och provsmaka choklad inne i på maxi? Men sen blev jag lite rädd. Vi hade nämligen tagit oss till kassan och där satt den suraste kassörskan ever. Tills det var min tur. Medans kajsa packade varorna tyckte kassörskan nämligen att det var ett ypperligt tillfälle att bonda lite med mig. Hon började prata om ditten och datten och log mot mig så att jag blev alldeles förskräckt... Eller ja, det blev jag redan innan när hon sa "åååååh, ska ni ha fredagsmyyyyys! så treeeeevligt!" eeh. Men jag pratade så fint tillbaka, även om det var svårt att hålla tillbaka chocken jag fick av hennes uppenbara intresse. Sen betalade jag och fick en fin flörtig blinkning tillbaka när jag sa hejdå. Jag börjar tro att jag har nån konstig gen som låter folk tro att det är ok att stöta på mig, men bara om man är riktigt jävla konstig och/eller har superglansig skjorta på sig (se föregående inlägg).

Så jag vill ta det här tillfället till att säga det är till alla ute i cyber-rymden. DET ÄR INTE OK!

men men, nu är det en ny dag och kväll ska jag rädda kajsa från många timmars sport-tittande och gå på bio med henne istället :) Vet inte riktigt vad vi ska se, men vi kommer nog på något. Enda problemet är att jag inte klarar av svenska filmer, och det verkar som om det är det som gäller på biografen... Men jag får väl helt enkelt stå ut :)

Nä nu ska jag gå och borsta mina dientes med min nya fina elektriska tandborste som jag köpte igår. Jag älskar den. Mest för att den är rosa, allting är bra när det är rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0