tillbaka!

Nu är jag tillbaka. Och imorgon kommer emma och kristian tillbaka från thailand! Har längtat efter dom små liven!

Idag har jag pluggat och det blir nog en fyra-fem timmars pluggande till innan det är dags att knyta sig... Har tenta på fredag och hemtenta som ska vara inne den 15e, så jag har helt fullt upp. Eller rättare sagt, mer än fullt upp. Ska till halmstad i helgen med men som det ser ut nu kan det hända att jag får stanna hemma. Helvete.

Iaf, köpte nya skor idag. Igen. och ny datorsladd. Hade ju sönder min i mexico och har lånat mammas tills nu. Men nu har jag alltså spenderat en förmögenhet på clas olsson occh köpt en ny.

just det, idag lyssnar vi på tingsek. Gotta love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0