slut på pausen

Ni är ju helt galna. Ni läser ju ändå :)



Jag har blivit kär. Kolla han blonda med luggen. hur söt är inte han? Vill bara krama om honom.
Sen är ju låten bra med förstås. Har läst navids blogg(ar) länge och önskar jag också hade kunnat brottas med en jämnstark idag. Men vi vet ju alla att jag är starkast i världen så jag tänkte att det var bäst för alla inblandade om jag bara stannade hemma istället.

Annat som har hänt på sistone är att jag har fått sommarjobb. På samma ställe som förra året, så nu blir det till att ta mitt pick och pack och flytta tillbaka till växjö och härliga hemtjänsten på teleborg.

Min dator är fortfarande sönder, såklart, men elgigantens statusrapport lyder att det ska ta en till två veckor till och att sen blir allt bra. Vilket antagligen innebär att den kommer bli klar någon gång i mitten av maj...

Jag freakade lite igår när jag insåg att jag inte kunde kolla på Queer as Folk eftersom alla fem säsongerna är på datorn, så jag gick i ett anfall av blind stupiditet in på nätet och klickade hem alla säsongerna från USA. Så när dom kommer har jag inte råd att äta på sådär 15 veckor kanske...

Men men, nu ska jag göra min spanskaläxa. inte en sekund för tidigt...
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0