Mañana mañana

Imorgon drar jag till v to the ö. ska spendera lite quality-time med daniella och sen blir det utgång på fredag och så fest hos kajsalove och utgång på lördag med. me likeylike.

anyway, har varit på spelkväll med mina kursare ikväll. yours truly vann såklart i TP, dom var helt klart förvånade över hur så mycket kunskap kan få plats i en så het kropp ;) Nä nu ska jag gå och packa, tänkte bara meddela er att det är mitt internet som varit dött de senaste dagarna, inte jag själv alltså...

puss på er.



tycker ni inte den här är bra så kan vi nog inte vara vänner. live är förstås inte bäst, men ändå.

Are you trying to put me on? I turned around and it was gone. Did I leave it in your car? On a table in a bar? Or in your bed between the sheets? The places where we used to meet. Wherever love has gone I need to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0