Ni är ju sjuka i huvudet!

Hur kan ni fortsätta läsa fast jag aldrig skriver nåt här? Jaja, får väl ändra på mig då...
Jag har börjat jobba på hemjänsten på teleborg igen och är lite förskräckt över mängden kunskap jag har sparat nånstans u huvudet. Jag hittar ju till alla vårdtagare, trots att jag inte jobbat på ett år! Har jobbat idag med, delad tur, 7-13 och 16-22. Inte görkul kanske men pengar är ju pengar :)
I övrigt trivs jag oförskämt bra i lisas lägenhet på campus trots att jag inte längre har kajsa som granne. Men hon är ju inte så långt bort ändå! Har övertygat kajsalove att vi ska åka till evedal och bada imorgon, och då ska jag jobba på min bränna!

Nä nu ska jag sova, men först blir det lite snusk i låtform:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0