only you

nu har jag haft en helkväll med skins. porque me gusta mucho som man säger på spanska... hade tenta idag, slog mitt rekord på 14 minuter från förra tentan. Idag var jag klar på 7 minuter... Sen satt jag i 33 minuter och stirrade på klockan. sen gick jag. mötte upp jenny vid bengans på stigbergstorget (var väldans svårt att inte gå in och handla skivor för mina sista slantar) och vi tog vagnen till mariaplan och fikade. hade urmysigt  med kusinen, faktiskt så mysigt att det var först när vi gick ut från kafét för att trotsa göteborgsvädret som jag insåg att jag hade betalat 70 kr för en panini. Visserligen den bästa paninin jag ätit i hela mitt liv, men ändå. sjuttio spänn för en macka! Sen åkte jag hem. (och brände mig på locktången.) Eller ja, hem till emma och kristian. som fortfarande är i thailand. the bastards. fast jag ska ju inte klaga, dom har ju varit snälla nog att låna ut lägenheten till mig. VIlket är väldans tur nu i helgen då mor och far är hos mormor i vetlanda. hade inte varit så kul att sitta fast på landet hela helgen, speciellt inte med bosse där. jag försöker och försöker med honom men det spelar ingen roll. Han tycker helt enkelt inte om mig. kattfan.

så får det bli en dagens också. för er som undrar varför jag bara lägger upp låtar, och för den delen gamla låtar, så finns det förklaringar till detta. För det första så kommer jag inte på något annat att ha som dagens, och dagens har jag så att jag ska komma ihåg att blogga så att det inte ska bli som sist då jag inte bloggade på två månader. Sen lägger jag bara upp gamla låtar för det är det jag lyssnar på. simple as that. Det är inte dåligt för det är gammalt, kom ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0