städkväll

Min spanskalärare har världens coolaste efternamn. Tornatore. Jag vill också heta tornatore. Falk-Tornatore. Men jag vill inte gifta mig med Eduardo. Jag får hitta ett annat sätt.

Nä, nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Är egentligen meningen att jag ska rensa ur mina garderober men jag har bara flyttat på sakerna istället. Och jag förstår inte alls vad folk menar när dom säger att jag har för mycket grejer. Jag har alldeles lagom med kläder, smycken, väskor och skor. Det är mina garderober som är för små bara. Så måste det vara. Fast jag har iof ingen aning om vad jag ska göra med de två maskiner tvätt som torkar just nu. Var ska alla dom kläderna få plats? Får nog åka tillbaka till ikea och köpa en helt ny garderob tror jag. eller göra om karins rum till en gigantisk walk-in-closet. Tror det får bli så.

förresten, ser ni hur solbränd jag var här? villvillvill sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0