...som eld

idag har jag haft fonologilektion. sen har jag läst massa spansk text. Sen höll jag på dö för att det var så tråkigt så då åkte jag till åhléns och köpte smink. massor med smink. Från clinique. Nu har jag inte råd med något mer den här månaden. Men fint smink har jag.

På tisdag kommer emma och kristian hem. dom har varit i thailand i typ 6 veckor. jag är avundsjuk! min solbränna från mexico är helt och hållet borta och jag är blekare än blekast. blev ju inte roligare när hon jag köpte smink av sa att jag inte hade nåt val när jag skulle välja färg på pudret jag köpte. det fanns liksom inget alternativ utöver den ljusaste färgen.

Anyway, i april kan man börja sola på altanen hemma. om det är vindstilla förstås, annars blir det väldigt kallt ju. Det är bara en månad tills det är april.

dagens: halvporrigt med thåström. som det ska va alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0