reconsider me baby, c'mon!

ja, jag försöker få min blogg att bli lila. nej det går inte så bra. jag får inte den jävla ramen att bli lila.

anyway. har varit på bio idag med jenny. vi såg revolutionary road på capitol. Asbra film men alltså ganska ångestladdad. Och med ganska menar jag jätte.

Efter det mötte vi upp acke och åt indiskt. asgott så klart. Och starkt. Men eftersom jag i förrgår insåg att jag numera faktiskt kan äta stark mat (tack mexico) så var det ju inga problem :)

nu är det dags för spanskaplugg. ska läsa artikel och skriva både en resumé och en egen text om mina åsikter angående immigration. Ska nog gå bra...

nä nu blir det dagens här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0