Mer bloggande

Jag har läst att man ska bjuda på sig själv i sin blogg. Typ berätta anekdoter och lägga upp bilder på sig själv och så. Massor med anekdoter. Massor med bilder. Nu är ju jag sådär bra på att berätta anekdoter, och jag antar att folk kanske inte läser min blogg för att kolla på min fejja liksom. Men jag försöker ändå. Fast jag kommer inte på något att berätta, så jag lägger upp en bild på mig och lindsey bara. Osminkad är jag med, så bjuder jag lite extra på mig själv. eftersom jag brukar ha så mycket smink på mig i vanliga fall menar jag...



Föresten kan ni ju lägga märke till hur kort min lugg är där. Ångrar inte lite att jag gick till en mexicansk frisör när jag hade tappat rösten och visade med teckenspråk typ att jag ville klippa luggen. och till hellugg dessutom. No estaba un bien idea. Fan gick runt och visste inte hur jag skulle göra med den i nästan en månad, sen blev den lite längre och gick att putta åt sidan. lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0