fredag med jessica

Jessica är här och kollar på mig när jag bloggar. Vi har käkat tacos. Alldeles för mycket tacos. Det blir en sen dagens idag. Och dagens dagens är en låt som jag lyssnat på tusen gånger. I mexico såklart. I victors bil när vi suttit fast i trafiken. Victor och Lindsey fram och jag, llaca och krista i baksätet. Vi hörde den aldrig ute i mexico, och som karra så fint uttryckte det "is this song even popular, outside of this car I mean". Första kvällen i usa gick vi ut och gissa om att vi blev helt till oss när dom spelade den där. Tror inte dom andra på dansgolvet var redo för oss tre blondiner... Hursomhelst. Inget jag skulle lyssna på hemma en onsdagskväll men fatta minnen. (och strunta i bilarna)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0