Dagens

Jag har ju, som dom flesta kanske märkt, haft ett litet uppehåll i mitt bloggande. Närmare bestämt ett två månaders uppehåll. Istället för att gå in på varför (för att det inte finns nåt att blogga om i sverige när man precis kommit hem från mexico/usa och allt är precis sig likt här) så tänkte jag helt enkelt bara sätta igång igen. och då har jag hört att man ska ha dagens. Alla har dagens i sin blogg. Kanske inte varje dag, men ibland. Fast eftersom jag inte känner för att fota mina kläder för dagens outfit eller min lunch för dagens lunch får det idag bli dagens varförihelahelvetetgårjagruntochnynnarpådethär!?!

Alltså presenterar jag med stolthet Patrick Hernandez - Born to be alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0