just det...

kanske är tid att säga det till alla nu. jag har, som ni som känner mig bäst vet, inte haft det så kul den här våren. Något som jag inte minst märker när jag läser bloggen. Har inte skrivit så mycket som jag gjort innan. Men det har sin anledning mina vänner. Jag har inte skrivit så mycket eftersom jag inte kunnat skriva om det jag ville skriva om, det som alla mina dagar kretsat runt sedan den 8e januari. Men nu har min mamma fått sin andra cellgiftsbehandling så det är väl ok att skriva om det nu. Kort sagt: mamma hade en tumör i sin njure. Dom tog bort njuren men hittade en metastas i en lymfkörtel. Dom gjorde massa tester för att kolla om cancern hade spridit sig ännu mer. Och nu får hon cellgifter. Lite jobbigt eftersom hon trodde hon hade nåt i njuren redan i september med dom hittade ingenting då, trots att dom nu gått tillbaka och kollat och konstaterat att den syntes redan då. Hade dom sett den hade hon antagligen bara kunnat operera bort njuren och det hade varit fine. Inga cellgifter. Men nu är det inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0