Well, you're the grand one, have you noticed?

har inte skrivit här på ett tag, så jag blev lite förvånad idag när jag loggade in och såg att ni trots det tittar in varje dag :)
Det har hänt en del här i seximexi sen jag skrev sist, bland annat har jag spenderat helgen i en underbart trevlig alkoholdimma. Där jag tack och lov stötte på min polare Llaca. Jag säger tack och lov för han blev nämligen kidnappad i torsdags. För tredje gången. Men dom släppte honom igen så vi slapp hitta honom död i backluckan på en bil. Som den förre killlen som blev kidnappad.

Jag har även lyckats med konststycket att få skrapsår på ryggen min efter ett nyktert (!) fall. Beundransvärt mest för att jag föll framstupa och även skrapade upp knät. Efter denna något pinsamma entré fanns det bara en sak att göra och det var ju såklart att spela "nunca nunca" (jag har aldrig) tillsammans med mina nyfunna mexi-vänner. Jag förlorade ju såklart stort och blev askalas medans lindsey så fint kallade mig hora. "You're a whore Ingrid and I love you for it" var de exakta orden. Tur att mexicanerna inte kunde engelska ;p

Utöver allt annat roligt denna helg (bla bowling, där jag såklart vann) har jag även listat ut varför jag har en crush på the world's skinniest brit. Påverkar ju inte situationen alls men det är ju alltid kul att ha en förklaring till saker och ting.

Annars är allt som vanligt här i emme e accente ce i equis o. Taxichaufförerna är lika sliskiga som vanligt, gatuförsäljarna ruskigt heta och jag har äntligen lärt mig uttala namnet på min gata: Cuautémoc. Prova att säga det till en taxista när du är apfull och inte har full koll på var i la ciudad du befinner dig... es una situacion muy interesante.


Lindsey, Jayme och så jag. Innan jag gick ner 10 kg... Nu har jag inga bröst kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0