Reverend Peter Mullen

Jag hade tänkt att blogga lite om någon som jag saknar och längtar efter att träffa igen när jag flyttar tillbaka till göteborg.

Men sen läste jag det här: "It is time that religious believers began to recommend … discouragements of homosexual practices after the style of warnings on cigarette packets. Let us make it obligatory for homosexuals to have their backsides tattooed with the slogan SODOMY CAN SERIOUSLY DAMAGE YOUR HEALTH and their chins with FELLATIO KILL.S."

Han hävdar att det var satiriskt skrivet. Det tror inte jag på, han har ju i samma blogg skrivit att pride borde förbjudas och visat sitt ogillande rörande gaybröllop med en fin liten dikt. men vad spelar det för roll vad jag tycker. Jag är ju visserligen inte homosexuell, men enligt honom lär jag ju dö inom en snar framtid ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0