Jag lever!

Ok, så jag har inte bloggat på ett tag. Men det ska det bli ändring på. Nu jävlar ska här bloggas som far min skulle sagt.

Först en liten lista på saker som hänt mig på senaste tiden:
- Jag har insett hur mycket jag kommer sakna DF när jag åker om en månad
- Jag har insett hur mycket jag kommer älska att komma tillbaka till göteborg
- Jag har klarat mina midterms.
- Jag har blivit antastad på tunnelbanan. Alltså inte det vanliga "hej nu låtsas jag som att jag inte alls gnuggar skrevet mot ditt ben" utan mer "hej vi ska knulla du och jag vare sig du vill det eller ej, och förresten, dina bröst är en bra plats för mina händer".
- Jag har förbättrat min pungsparksteknik.
- Jag har blivit misstagen för prostituerad när jag väntade på victor utanför oxxo i tre minuter.
- Jag har blivit tillsagd att jag borde ta på mig mer smink för att få någon att köpa mig.
- Jag har skrattat åt det faktum att två av mina mexivänner delade på en prostituerad.
- Jag har äcklats av det faktum att två av mina mexivänner delade på en prostituerad.
- Jag har insett att anledningen till att jag alltid blir askalas när vi går ut är för att vi alltid delar på helrör och eftersom vissa av våra vänner alltid dricker men aldrig betalar blir det liksom tvunget att svepa fort som fan för att få pengarna värt.
- Jag har förstått att mexicaner är väldigt mycket snack väldigt lite action. På alla sätt och alla vis
- Jag har lärt mig att det finns inget som heter barra libre här. Oavsett hur många som försöker få oss att tro det.
- Jag har insett att om jag hade haft en grutta mer revolutionärt blod i kroppen hade jag åkt till Chiapas och joinat los zapatistas.
- Jag har bokat flygbiljett till Minnesota.
- Jag har tvingat Lindsey att ringa och skälla på AA så att dom bokade om min felbokade biljett.
- Jag har haft ågren över hela llaca-situationen.
- Jag har lärt mig att åka lokaltrafik från gettot hem till mig. Och med gettot menar jag Colonia del Sur.
- Jag har varit på bio två gånger och lämnat biosalongen innan filmen var slut båda gångerna. Damn you noches de tormenta och el nuevo novio de mi mama.

- Jag har haft en lång konversation med min hostmom. På spanska. Aspackad.
- Jag har blivit förkyld.

så, nu vet ni allt som hänt på sista tiden. Jag återkommer med fler blogginlägg pronto.
Slänger med lite bilder från en kväll för inte så länge sedan med. Vet ju att ni saknar att se mig y mi cara bonita!


Vi åkte ut i bushen för att dricka och leka cowboys
  
Sen åkte vi tillbaka till den regniga civilisationen igen.

Nacho och Jayme var med för en gångs skull!
 
Lindsey och Victor.
 
Primo visar meximode...

Snygg ingrid i förgrunden. Not so snygga horor i bakgrunden.

Primo är kort...

...och gillar att busa.

The LuLu Crew!
 
Påväg hem. Jag, Krista och primo. Jag är inte alls full.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0