hmm...

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. Har nämligen bara spanska och eftersom varken krista eller drew kommer vara där kommer det bara vara jag och Olga "olgisima" Crazyassrussian. Alltså stor anledning att stanna hemma. För att inte nämna sömnen. Om jag stannar hemma behöver jag inte gå upp kl 6 imorgon efter vad jag hoppas kommer vara åtminstonde fyra timmars sömn.

Alltså, gå upp vid 6, ta bussen vid 7, vara framme vid nio, lyssna på en galen ryska i två timmar, ta bussen hem vid 11, vara hemma vid 12. Eller sova. Utbildning eller sova. Jag vill säga sova, men jag kommer med stor sannolikhet faktiskt åka till skolan imorgon. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0