Badrumsbestyr.

Ok, så jag delar badrum med min hostbro. Vi har varsin dörr och badrummet som är mellan våra rum har papperstunna väggar. Varje kväll när jag ska borsta tänderna smyger jag in och låser hans dörr så tyst som möjligt. Ljudlöst öppnar jag badrumsskåpet och tar fram tandborsten. Jag vrider på vattnet i en tiondels sekund, så att några droppar hamnar på tandborsten. Sen går jag ut ur badrummet, borstar tänderna och går sedan in igen för att spotta och skölja av tandborsten igen. Sen låser jag försiktigt, försiktigt upp hans dörr igen, släcker lampan och går och lägger mig.

Han å andra sidan är inte lika tyst. Det låter ungefär som om han har en högtryckstvätt där inne när han borstar tänderna. För att inte tala om när han kissar. Vad är det med killar och att försöka låta som Niagara-fallet? Jag blir ju fan rädd varje gång han sätter igång.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha! störande roomies.. känner igen detdär..haha

2008-10-26 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0