Lordag

Ok sa igar lovade jag er nagot om min lordags-agren. Och i vanlig ordning sa finns den har som ett brev pa posten.
Var Chris och Eleonores fodelsedagsfest igar pa ett tak i la condesa, mycket roligt. Constance var dar och pratade gras hela kvallen och saklart rokte hon lite med. Krista blev askalas som vanligt och vi turades om att ta hand om henne under storre delen av kvallen. Av nagon anledning sa drack jag mer an jag borde gjort (som alltid) och mitt inne i vodkadimman traffade jag pa sangaren i Dogma, ett mexiband som spelas overallt har. Fast det fattade ju inte jag forran vi var pa vag hem till mig och jag lite forsiktigt fragade varfor han hade en chauffor och en annan snubbe i bilen som inte pratade alls men som sag laskig ut to say the least. Visade sig att bada tva var livvakter. Liiite laskigt.
Han var for ovrigt kar i Goteborg och brukade hanga pa sticky nar han var dar. Och enligt uppgift med sugarplum fairy och Mando Diao. Liiite laskigt det med.

Anyway, idag ar egentligen pluggdag men den har datorn ar helstord sa jag far nog ga hem igen. A sa synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0