I gaze beyond the rain-drenched streets to Ireland were my heart lies.

Den har killen har forstort Simon and Garfunkel for mig.


Jag vet inte om jag skrivit om det har tidigare men jag orkar inte kolla upp det. Humour me liksom.
Vi hade som uppgift i spanskan att prata om en artikel vi last. Jag pratade om storbritannien, knivar och katy perry. Drew pratade om mexicaners kunskap om sakerhetspolitik och Olga, olga pratade om djur hjalper manniskor nar som ar sjuka. Det ena ledde till det andra och eftersom vi alla alskar att retas lite med Olga fragade Drew var larare Blanca vad det hette nar man alskade ett djur lite for mycket. Zoofilia sa hon med ett leende. Varpa drew genast borjade nynna
"Zoofilia, you're breaking my heart, you're shaking my confidence daily, Oh Zoofilia, I'm down on my knees, I'm begging you please to come home..."

Hysteriskt roligt da. Inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0