Ciberkafe Coyoacan

Nu har jag hittat ett internetcafé. Tydligen finns inte min sladd nagonstans i mexico sa jag antar att jag kommer spendera ganska sa mycket tid har framover. Har namligen inte lite saker att gora i skolan. Tva uppsatser pa 10-15 sidor styck samt 6 "mini-papers". Och eftersom kajsa snart kommer hit och sen kommer ju mor och far tillbaka sa blir det lite tight om tid. Men det ska nog ga. Det gor det alltid :) Det storsta problemet just nu ar musiken som spelas i lokalen... om jag hor una vez en gang till sa tror jag att jag dor.

Na, nu ska jag fortsatta med allt jobbigt och trakigt, men jag aterkommer imorgon. Och da har jag varit pa fest hos Chris, sa da kan ni lita pa att jag har dagen efter-agren och att jag har nat kul att skriva :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0