tråååååk

Jag bloggar på jobbet. Utan nätverkskabel. Inte för inte jag kallas supergirl ;)
Fast den här girlen mår inte så super just för tillfället. Jag trasslade (ja, trasslade) precis in mig i grinden som är framför trappan till ovanvåningen här. Aj. Nu har jag bara tre och en halv nagel på min vänstra fot :/
Jg ska börja plugga snart, måste ju skriva på uppsatsen (panikpanikpanik) men först tänkte jag run an idea by you mina små kära läsare. Jag har funderat på att göra ett blogginlägg där jag listar alla (eller några) av de saker som jag hatar med passion. Skulle det intressera er? Hitills har jag dock bara kommit på tre saker:
-Trafikljuset i alvesta (finns det flera maria? jag syftar i vart fall på det som ligger innan skolan.)
-Dasstrycket (info-lapp som sitter på toan på jobbet. Byts ut varje månad och innehåller saker som små citat och limerickar. Kort sagt sånt som kommuntanter går igång på.)
-Grinden.
Jag är dock säker på att jag skulle komma på lite häftigare saker att hata om det är dag...


För övrigt så har min solbränna i ansiktet dragit och lämnat efter sig ett lilaaktigt skimmer. För att citera Dana: Crisp-ay!
Nu ska jag gå och plugga. Hjärnan känns som potatismos så det bådar ju gott.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, håller med dig på alla punkter på listan och nej det finns bara ett trafikljus i Alvesta efter det att rondeller introducerades tack o lov!

2008-05-21 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0