superingrid goes modeblogg

Ok, som några av er vet så har ju jag varit på jakt efter en ny bikini ett tag nu. Min katt åt liksom upp en del av min gamla förra året. I vart fall har jag letat och letat och aldrig riktigt hittat något att ha på mig på stranden som känts riktigt jag liksom, men if you shall seek you shall also find! just det här märket har jag kollat på tidigare, men aldrig riktigt tyckt att det varit något för mig. Nu har jag dock tänkt om. På hemsidan står det att det tvådelade plagget "highlights the face rather than the body" och det passar ju mig som inte direkt är pinnasmal. Jag har, med detta in mind så att säga, därför kollat en del på the extended slimming swimmer i färgen blue/hawaiian print och nu när dollarn är såpass låg är det ju bara att passa på att beställa! nån annan som är på?

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0