Rock 'n' Roll High School

Ok, så jag har en ovana som jag utvecklat under tiden jag bott här på stallvägen 13. Ibland när jag inte kan sova så beställer jag skivor och filmer på nätet, något som jag alltid glömmer bort så fort jag somnat. Efter ett par dagar så landar det ett paket i brevlådan och jag har vanligtvis ingen aning om vad som är i...

Den här gången var det Rock 'n' Roll High School. Jag hade hört innan att den skulle vara superbra, och helvete vad bra den var! Jag och Kajsa skrattade typ non stop genom hela filmen! Och egentligen, hur kan man inte göra det?
Bara det att Ramones är med betyder ju att det musikmässigt är grym kvalitet och hur kan man låta bli att skratta åt exploderande hårdrocksmöss, killen som dansar hetare än hett i bamba, Tom som är "so boring that his brother is an only child", Fritz Hansel och Fritz Gretels uppbåd och den stackars förstaårseleven. Helt sjukt kul alltså!


Vem vill inte bli serenerad av Ramones?


Om ni nu mot förmodan inte vill se hela filmen kan ni alltid kolla på trailern här. It pretty much sums it up ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0