¡Qué fin de semana!

Jesus vilken skön helg det varit! Jag har nog aldrig kommit med så många bra idéer samma helg förut :)
Det hela började med att jag i torsdags knäckte idén om en liten grillning vilket resulterade i en grillkväll med ett gäng skönisar från klassen, lite annat folk samt världens sötaste ebbe-bebis med tillhörande söta mamma. (Jag har för övrigt förbjudit både Betsy och Christine att ta hit fler folk från Kristianstad/Bromölla, helvete vilka gener dom har där nere alltså!) Efter grillningen blev det ju som tidigare berättat vin, special K (ja vi hade inget annat att snacksa på) och Rock 'n' Roll High School för mig och kajsalove.

Lördagen var hur chill som helst, efter att jag slog upp ögonen och klev upp ur sängen var det första jag gjorde att öppna balkongdörren och vilka låg där utanför om inte christine, malin och marlene. Joinade med en gång och låg ute i solen fram tills fyra då vi tog kajsas monsterbil till willys och handlade picnicmat till söndagens utflykt. Vi spenderade nämligen större delen av söndagen vid evedal (ännu en underbar idé framkommen ur undertecknads eminenta hjärna) där vi badade hela fyra gånger och pressade i solen. Dock var jag ansvarsfull och inte bara svängde förbi willys och köpte solkräm utan jag använde den också, så jag lyckades för första gången någonsin typ att inte bränna mig under en hel helg i solen! Det är dock att ta i att säga att jag är brun, men lite rosabeige sådär är jag iaf :)

Söndagen avslutades i eget sällskap då jag kollade på filmen farväl falkenberg, som jag av någon mystisk anledning inte sett tidigare trots att jag tänkt göra det flera gånger. Var i vart fall ett bra val för den var helt sjukt bra! Vilket förvånade mig lite eftersom "bra" svensk film brukar vara ganska skitdålig i vanliga fall... Men den var som sagt sjukt bra, helt annorlunda från svensk film i övrigt och jag måste erkänna att jag blev lite kär i John "jag blir glad av bacon" Eriksson. Jag tror för övrigt att jag träffat Holger på nån fest nån gång, för den där tatueringen känner jag igen alltså...

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0