Opepp

Idag är jag opepp. riktigt opepp. Dagen började superroligt med att jag och betsybabe gjorde rusta och city gross osäkert, men sedan var det dags att slå sig ned vid skrivbordet (eller ja, matbordet eftersom jag inte äger något skrivbord) och ta i tu med böckerna till uppsatsen. Har läst och läst och läst och jag tror att ungefär två ord har fastnat...

I morgon är det beach 08-sittning och jag har köpt biljett men är något osäker på huruvida jag skall gå eller inte. Jag lär ju passa till temat med min glansiga röda nuna som jag utvecklade under helgens solande, men jag vet inte. jag känner mig liksom väldans... opepp.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ingrid, kommsi kommsi, vi vill ha dig me!

2008-05-13 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0