Lagrimas del Oro

Jag har återigen drabbats av L-word abstinens. Antar att det har att göra med att jag börjat skriva på min B-uppsats. Varför plugga när man kan kolla på L-word liksom ;)

image27


I övrigt händer inte jättemycket, därav avsaknaden av blogginlägg de senaste dagarna. Men det ändrar sig säkert snart, om inte annars får jag väl utmana de små grå och filosfera fram något roligt  för er att läsa...

Tills dess kommer jag nu göra något totalt out of character och tipsa om en annan blogg.
A place for robots läser jag dagligen och hur kan man låta bli? Eff levererar inte bara helt sjukt coola musiktips  och outgrundligt fina små textsnuttar utan han är även otroligt skärpt. Han har till exempel räknat ut hur mycket allt smör i småland är värt. Det ni!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hittade l-word se2 dvdbox på maxi. tänkte på dej. fast du ju redan har den.

2008-05-07 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0