Kajsa

Nu är det dags igen för ett litet hyllningsinlägg till kajsalove. Jag är nämligen sådär djup och filosofisk i natt, såndär som man bara kan vara när alla på hela campus är ute och festar och man själv är hemma och städar och diskar.
Till saken hör att kajsa skickade över markus krunegårds skiva förut idag, och denna lyssnade jag alltså på i min ipod (vill ju inte väcka Per-Gunnar) när jag diskade för någon timme sen. Inte helt osökt kom jag att tänka på att kajsa ju faktiskt såg honom live på debaser i malmö förra veckan och att jag saknat henne när hon var borta. I typ ett dygn.
Jag har alltid varit väldig självständig, jag menar sist någon kallade mig osjälvständig tackade jag nej till lägenheten jag fått i johanneberg och min plats vid GU, tog mitt pick och pack och drog till växjö. Men hur fan ska jag klara mig utan kajsa i mexico?!?

image31

Kommentarer
Postat av: kajsa

det är bara ett USA emellan oss! som sagt tidigare så är vi ju iallafall på ungefär samma longitud så vi behöver inte vara så oroliga för telefon mitt i natten och sånt dumt.

jag kommer sakna dej helt galet mycket mitt lilla sockerkorn! massamassamassa!
PUSS

2008-05-24 @ 08:36:50
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0