Don't Cry

Nu är jag hemma. Tack vara Kajsaloves monsterbil. Vad skulle jag göra utan dig kajsa? (men jag har inte tankat babe, fick inte riktigt upp tanklocket... sätter över pengar istället. när jag vaknat.)

Var väldans trött när Eva kom och bytte av mig, och för att inte somna och dö så brukar jag alltid sjunga med radion när jag sitter i bilen på vägen hem. Det funkar jättebra, jag blir liksom så förskräckt av min egen röst så jag glömmer bort att vara trött :) Enda problemet var att jag inte riktigt förstod mig på kajsas bilradio, så jag fick ta till plan-B och lyssna på musik i mobilen istället. Dock är min mobil inte av bästa kvalitet och eftersom jag lyssnade på Don't Cry med Guns N' Roses så upptäckte jag snart att min nokia och Slash inte var bästa vänner direkt. Fast det var väl inte jag och Axl heller med tanke på att jag lät ungefär som Cameron Diaz i Min bästa väns bröllop...



Givv mii a wisper - and give mii a saajn - giv mii a kiss befor juu - tell mii goodbaai - dont ju take it so hard nau - and pliiis dont take it so ba-ad - a'll still bii thinkin ov juu - and the tajms we haa-aa-ad bäjbä...

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, tanklocket öppnar du med skruvmejsel eftersom den sitter fast och när det kommer till radion.. tja, den lever sitt eget liv så den kan nog inte ens en super ingrid bemästra. ;) puss på dej söt

2008-05-18 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0