bibblan

Jag sitter i bibblan och pluggar med kajsalove. Som ni kanske kan utläsa av inlägget under går det sådär bra. Fast jag lyssnar på Mötley Crue och det är ju kul. Kickstart my heart. Yeah.

Har kommit lite längre på uppsatsen iaf men oh my gosh (he's making eyes at me and I don't mind at all) vad tråkigt det är. Nu blev jag på klagohumör och då kan jag lika gärna tillägga att tangentbordet jag skriver på gnisslar. Och att imorgon är det fredagsfestival men istället för att se looptroop skall jag städa och diska. Mor och far kommer på lördag ju.

Nä nu får jag fortsätta plugga, har undvikit det länge nog. Fast i allt mitt slöande hittade jag faktiskt en grymmebra karta över campus på vxu.se. Men jag tänker inte länka, ni får leta upp den själva om ni vill se mästerverket.

Återkommer förmodligen om typ en kvart när jag tröttnat igen.
puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 14:26:02
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0