Welcome to the N.Y.C bitch!

Fan vad alla åker till New York helt plötsligt! och ja, jag vet, dollarn är låg bla bla bla... Men min kusin jakob har precis varit där (vilket jag luskade ut på facebook btw), kusin jenny har precis landat där och kajsalove drar dit den 11e. Jag vill också dit! Blev tillfrågad om jag ville hänga på nu när jens är där, men har man inga dineros så spelar det ingen roll hur låg dollarn är. (hehe jag har så bra humor, dineros... hehe)

Nä nu ska jag försöka sova och hoppas att grannen kolar och lämnar lite cash till mig eller nåt :p
Fast... jag kan ju alltid trösta mig med att mexico city är dubbelt så stort som New York y voy a ir allí pronto!

image9

Mexico City ser för övrigt ut såhär... Eller ja, en del av stan iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0