Värsta chansen!

Nu har jag haft ont i huvudet i fyra dagar. vet inte hur bra det är... Fast det var ju inte det jag skulle skriva utan det är nämligen så att jag ska jobba natt i helgen, närmare bestämt natten till lördag och natten till söndag. Och eftersom det brukar vara fruktansvärt lååångtråkigt så tänke jag kanske skriva ett blogginlägg eller två... Men jag vet inte riktigt om vad, så det är här ni kommer in. Enligt besökstatistiken så är ni ett par stycken (eller ja, ett tjog) som läser min blogg, och här har ni nu värsta chansen att få bestämma över vad jag ska skriva om! Det kan vara vad som helst, så länge jag har tid (vilket jag med stoooor sannorlikhet har) så skriver jag om det. Schysst va? Så det är bara att komma med förslag! Nu!

Kommentarer
Postat av: kajsa

skriv ett fint inlägg om den underbara sommar vi har framför oss darling! =)

2008-03-07 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0