Skooooor!

Jag har köpt nya skor. Dom kom i världens största paket från ellos. Det var nästan större än mig. Eller ok, kanske inte då, men stort var det! Jag är ytterst stolt för att jag lyckades köpa hela tre par lågskor, och alla är helt underbara! Hade det här varit en modeblogg hade jag lagt upp bilder på dom allihop bara för att göra er alla avundsjuka, men nu får ni allt vänta tills snön smälter och se dom på mig istället :)

Jag tittade även in hos betsy och coffe på vägen hem och hälsade på betsys kompis nina. Detta möte gjorde mig väldigt förundrad. Finns det inga fula människor i kristianstad eller är det så att betsys kompisar bara råkar vara übervackra människor allihop?

Kommentarer
Postat av: bets

Som din partner i denna ljuvliga sko-dimma kräver jag att få se de trots att snön ligger på marken ;)! Och du är lätt världens sötaste människa, snart kommer de sno dig ifrån mig om du fortsätter vara så snäll *buhuhu*

2008-03-28 @ 08:36:41
URL: http://eyesopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0