Sånt här tycker jag om:

Jag kan inte sova. Alltså bloggar jag. Och lyssnar på musik. Så jag slog ihop det och kan därmed stolt presentera ett axplock av nattens spellista från min fina rosa iPod...


Ray LaMontagne - Burn
Yes, I will stand here and burn in my skin...



Leonard Cohen - Dance Me to the End of Love
Ok, lalala-biten är sådär, men rösten ger mig gåshud...



Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
I don't believe in an interventionist God...



Antony and the Johnsons - Crazy In Love
En dussinlåt som helt plötsligt är världens finaste... Who says I'm not a teenage girl?



Tunng - Bullets
Hälften av alla jag spelar den för hatar den. Jag älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0