Paus

Jag måste erkänna att jag är less. Sitter med min political corruption essay som ska vara inne om en vecka. Jag har skrivit 200 ord av 4000, men jag orkar inte bry mig. Det är liksom inte roligt på något sätt. Får antagligen sitta och skriva hela nätterna i helgen, eftersom jag ska jobba tre nätter i rad... Ska jobba imorgon med, och idag ringde dom faktiskt från jobbet och kollade om jag pallade att jobba så mycket. Om jag inte kanske tagit vatten över huvudet? Vad ska man svara på det liksom? Klart jag har, men hallå, jag ska betala hela höstterminens hyra i mexico i förskott. Necesito dinero liksom... Fast efter den här helgen har jag bara 50 timmar kvar att jobba på ugglan, sen slutar jag där och jag tar nog en liten paus iaf innan jag börjar jobba på hemtjänsten här på teleborg :)

Pratade precis med min älskade kusin. Hon är lååångt borta i Göteborg och det känns väldigt tråkigt just idag, för jag saknar henne extra mycket just nu. Kan ha något att göra med att jag omöjligt kan åka och hälsa på henne innan den 25e april. Om ens då. Men, hon ska åka till NY om typ en vecka. Helt plötsligt saknar jag henne lite mindra ;)

Och nu blev det här inlägget ytterst deppigt, det händer faktiskt bra saker här på stallvägen 13. Till exempel har jag trotsat ekonomins lagar och köpt ett par nya datorhögtalare trots att jag är totalt pank. Det är mycket trevligt, för nu kan jag lyssna på min country hur högt jag vill!

Nu ska jag nog snart gå och nana tror jag, eller iaf lägga mig och stirra i taket tills jag somnar nångång vid fyratiden. Imorgon är först corruption lecture och sen påskfest på dagcenter i alvesta som gäller. Stop the presses, mitt liv är så intressant...

J.R - Delia's Gone

Nog första gången nånsin jag avundats Kate Moss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0