Helgen

Nu ska jag snart göra mig iordning och dansa bort till michan för lite efterlängtat festande! Har dock gått igenom hela min garderob och inte precis hittat så mycket som passar till festens tema: brat, så kvällens alcohol of choice får bli bubbel istället :) Efter önskemål av min älskade Jessica ska jag även se om jag inte kan ta lite kort på min nya frisyr och lägga upp här...

Har som vanligt pluggat alldeles för lite idag, men jag får väl ha en heldag imorgon innan jag drar till jobbet på kvällen. Ska jobba sovande natt, annars hade jag nog satsat på att läsa hela natten... Och jag insåg precis hur tråkigt det här inlägget blev, men allt kan ju inte vara roligt alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0