Español

Nu är det snart dags för min spanskalektion igen :) Det ska bli jätteroligt, förutom att jag ska köpa böcker i dag, 400 spänn är liksom inget jag har att lägga ut på det egentligen... Ska traska ned till stan tillsammans med kajsa hade jag tänkt, och om det inte är för kallt gå hem igen sen. Är det kallt och blåsigt tar jag bussen istället. Why overdo it liksom?

Har haft lecture med staffan idag, jesus vad den sydkoreanska tjejen vi läser med är skärpt! Och snygga skor har hon också... Jag var dock tvungen att hoppa essay tutoring grejen, för jag hade tvättid och ett helt badrum fullt med tvätt typ... Men jag kunde inte torka nåt i tvättstugan för nån idiot hade inte tagit ur sina grejer ur torkskåpet och torktumlaren, och även om tvätten hängde i torkskåpet såg den inte särskilt ren ut om man säger så, så det var ingen chans att jag tog i den... Så nu har jag ett helt berg med blöt tvätt liggandes i hallen. Men snart kommer kajsa med min torkställning, so it's all good!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: bets

Hm undrar om det är samma tjej som läser japanska med mig? Liten och nätt, pratar väääldigt ljust och lågt och gvetvis har hon alltíd förbaskat snygga skor på sig - hela hon är som en liten docka! Ring any bells?

FYI är du o kaiser väldans saknade!

LOVE

2008-03-03 @ 18:56:58
URL: http://eyesopen.blogg.se
Postat av: Ingrid

Det är nog inget mot vad du är bets! snart får du ta och komma hem igen, klarar inte många dar till utan min betsybabe!

2008-03-03 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0