Español es facil...

Nu är jag hemma igen från español-lektionen och ska snart slå mig ned framför det nya avsnittet av L word med en kopp te. Men först vill jag bara skryta lite om mina stora spanskakunskaper. För jag är nämligen överlägset bäst på lektionern. Må hända att jag har läst mycket spanska förut, men det är ju en fortsättningskurs, varför vet dom inte att h:et i tex hay inte uttalas? Och hur kan dom inte böja regelbundna verb i presens? Trodde det var det första man lärde sig typ...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ha! detdär med h vet ju till och med jag! och jag läste bara spanska i.. nästan två månader. (eller.. min lärare glömde säga till rektorn så på schemat läste jag spanska ett helt läsår, vilket gav min två g också.. hehe) =)

2008-03-04 @ 10:32:10
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0