hemma igen

Nu är jag hemma igen. Och har börjat jobba. Var första dagen idag och jag gick runt hela dagen lite tätt förvirrad, men utöver det gick det görabra. fast helvete vad lite koll man har på teleborg egentligen, hittar ju ingenstans!

men men, utöver det händer det ju inte så mycket här i växjö, förutom på torsdag då när det är den bästa dagen på hela året! Är min första födelsedag på fem år som jag inte jobbar på så det ska bli riktigt kul faktiskt. Kommer ihåg förra året, då jobbade jag andra dagen på jobbet i england och sa inte ett knyst till någon förutom de jag bodde hos att jag fyllde år. Det löste sig dock ändå eftersom deras dotter fyllde år samma dag så jag, mats, bea och nån kylskåpsbärande svensk som var på besök på jobbet firade mina och olivias kombinerade 24 år med massor av champagne på kvällen :)

Nä nu skall jag titta på L-word tror jag, hittade en gammal L-wordspellista på itunes och nu blev jag väldans sugen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0