Får jag borsta ditt hår?

Har precis kommit tillbaka från kajsalove. Efter kvällens grillning drog vi nämligen hem till henne och bänkade oss framför den stora tvn med kladdkaka och cola. Först blev det pirates 2 eftersom jag aldrig sett den (jag vet, skandalskandal) och sedan, när vi konstaterat att orlando bloom såg lite för ren ut för att vara riktigt het så drömde vi oss bort till sagan om ringen och legolaaas, så kollade vi förstås på den. Eller ja, spolade förbi alla scener som inte innehöll legolas eller aragorn.
"He is Aragorn, son of Arathorn" var en fras som yttrades ett par gånger (för mycket) av mig medans kajsa mest satt och drömde om att få ta på viggo mortensens hår. Självklart kollade vi även på den mycket homoerotiska scenen där boromir dör. (I would have followed you to the end... My brother... My Captain... My King!)

Jag började dock fundera över eowyn och hennes connection med aragorn eller legolas, vem var det nu? För att stilla min nyfikenhet kollade vi såklart på tvåan också, och jag kunde inte låta bli att känna lite för legolas, får han nånsin ligga? Kajsa tröstade mig dock och sade att han såklart sparade sig åt mig. Nöjd med detta svar har jag nu wikipediat fram var han bor den där alven. Nån som vet vilken buss man tar till Valinor?


Kommentarer
Postat av: Maria

haha!! ni två är ju de gulligaste som finns =)

2008-06-06 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0