...

Idag packar jag ner syster i väskan och drar till Madrid. Det ska bli asball. Är ju ganska rejält skitväder här i göteborg så det känns gött att bara åka härifrån en stund :) Det är för övrigt 27 grader i Madrid, så det känns ju inte helt fel.

Annars har det inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, åkte hem till mor och far (en tågresa som jag fortfarande har men av) för att bara lite senare dra till vaggeryd med kusinen. Hennes pojkvän+kompis var nämligen med i en cykeltävling där de skulle cykla dit och tillbaka. Frivilligt. I vilket fall som helst så gick kompisens pedal sönder och vi fick rycka ut och hämta hem honom från frikyrkornas förlovade land.

Annars är det rätt dött här, har insett att jag liksom slutar blogga och ha telefonen på när jag är hemma hos mor och far. Det är väl både bra och dåligt antar jag, fast mest av allt skönt :)

Nä nu ska jag fortsätta kolla på morrongänget på TV, bästa morgonradion ever!

Hoy: ¡El Sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0