COD: sugar overdose

jesus vilken mysig födelsedag jag haft. Och jag har såklart kajsa att tacka för det. Inte bara förstås, men merparten av dagen har spenderats i kajsaloves sällskap. Hade tårtkalas tidigare och har fått massa fina blommor och presenter av alla underbara som kom. Kommer verkligen sakna folket här när jag drar till mexico. Helt sjukt att det bara är en månad kvar!
nä nu skall jag kolla på L-word igen (jag vet, suprise suprise). Vill gärna se avsnitt 0310, ni som kan ert L-word vet vilket det är och fattar varför det kanske inte är så födelsedagsaktigt av mig att vilja se det, men nu är det jag som fyller år och därmed jag som bestämmer ;)

besitos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0