"These people are clearly stalled in their emotional development."

Jag vet. min blogg är tråkig. Den har varit det i ett tag nu. Och eftersom jag bloggar om sånt som händer i mitt liv betyder detta att även mitt liv är tråkigt. Grejen är ju den att jag jobbar heltid nu och visst, det händer en del kul saker på jobbet, men det får ju inte jag berätta för någon om... Sekretess liksom.

Jag hade idag iallafall tänkt att blogga lite. Jag hade tänkt att skriva ett inlägg om den här sidan, men jag tror inte jag orkar. Det är konstigt hur det en del människor ser som ett sätt att visa vilka de är och att de finns kan ses av andra som något fördömt.
Jag har märkt att jag kommer tillbaka till det här ganska ofta, att jag vid flera tillfällen skrivit om och diskuterat med folk om synen på homosexualitet och allt som inte platsar inom det heteronormativa samhället. Jag tror att jag kommer tillbaka till detta gång på gång eftersom jag tycker det är så absurt att man gör skillnad på människor och människor. Att jag är mindre värd om jag tycker om tjejer än om jag tycker om killar. Vi skall älska oss själva och vi skall älska våra nästa men vi skall för guds skull inte älska någon av samma kön!


Den här bilden har jag snott från just massresistance.org. Dom kallar den "Their tasteless version of political humor" Jag tycker den är rolig.

Kommentarer
Postat av: bets

Ingridlove! Din blogg är bra och underhållande :) och du är hundra ggr bättre på att uppdatera än en viss Kaiser hmpf haha. Hur ser din jobbevecka ut nästa vecka?? Är du ledig nåt? Är du ens hemma i Växjö då? WE MISS YOU, I MISS YOU & YOU ARE MISSED! Kuss

2008-07-08 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0