CSN

Inatt älskar jag CSN. Efter allt krångel med blanketter som inte behövs för att senare behövas iallafall och allt springande runt på universitetet för att hitta någon som kunde skriva på de nämnda blanketterna har de nu godkänt min ansökan om studiemedel. Och inte en sekund för tidigt för nu måste jag nämligen snabba mig med att fixa visum. Har ju bara två veckor på mig och skulle behöva hämta ut det nu på fredag. Vilket är jäääävligt tight om tid. Men det skall nog gå. I värsta fall får jag väl fixa det på plats i mexico, även om det lär kosta en del...

Anyways, jobbar för fullt här på ugglan. Dvs gör absolut inte ett skit. Har kollat på G.I Jane (tack för lånet John!) och har nu återigen absolut inget att göra. Eftersom jag är helt sjukt trött har jag inte ens lust att blogga om något festligt, trots att jag fick flera förslag om ämnen. Bara för det orkar jag inte ens avsluta inlägget ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0