packasovajobbastäda

Nu är jag hemkommen från jobbet via en liten detour på tufvanängen som resulterade i lite trevligt sällskap och ett mindre trevligt myggbett i ryggslutet. Skall packa ner mer skit nu är det tänkt. Sen skall jag nana och sen är det morgon och jobb igen innan jag vet ordet av. Lite trött på det men imorgon kväll blir det film med daniella så lite har jag ju att se fram emot :)

Blev tillfrågad om jag ville jobba nästa sommar med och det sade jag ju såklart ja till, så även om jag flyttar på fredag så blir det nog mer växjö för mig i framtiden...

nä nu ska jag sortera mina filmer och skivor. Eller så slänger jag bara ner skiten i en kartong...
besitos bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0